PRZEBIEG TRANSAKCJI

Kliknięcie przez Kupującego na "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży i rodzi po stronie Kupującego obowiązek zapłaty za zakupiony towar i koszt jego przesyłki. Kliknięcie tego przycisku oznacza, że Kupujący wie, że powstaje po jego stronie obowiązek zapłaty na rzecz Sprzedawcy za zakupiony towar.
Po dokonaniu zakupu należy wybrać sposób płatności i podmiot doręczający (Poczta Polska lub firma kurierska ). Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" bezpośrednio nad opisem aukcji.
Dostępna formy płatności to:
zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie.
przedpłata przelewem na konto 09 1240 3901 1111 0010 6625 0653 W tytule przelewu należy podać login z Allegro i nr aukcji.

WYSYŁKA TOWARU

Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar jest wysyłany zwykle tego samego dnia, w szczególnych przypadkach do 3 dni,
Paczki wysyłane są Pocztą Polską lub firmą kurierską.
Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy).
Jeżeli w odpowiednim polu formularza pozakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób.
Dane osobowe Kupującego udostępnienie przez system Allegro Sprzedającemu do realizacji umowy - w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu nie są udostępniane innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych.
Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.

CENA I KOSZTY

Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich Powyższe ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w każdej aukcji lub w przypadku zakupu większej ilości towaru, uzgodniony ze Sprzedawcą. Stanowi on odrębną pozycję na dokumencie sprzedaży.
Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon. Wystawiam fakturę VAT.

Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Kup Teraz".
Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez Pocztę Polską, ponieważ obejmują również koszty opakowania i ewentualnie zabezpieczenia towaru.
Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanej przez Allegro sekcji (zakładce)"Dostawa i płatność" dotyczy 1 szt. (lub kpl., pary) przedmiotu z danej aukcji. W większości aukcji w tej samej zakładce podany jest dodatkowo koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego rodzaju (np. lewej i prawej strony tej samej części wystawionych na dwóch różnych aukcjach). Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) zazwyczaj mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą poprzez e-maila. Uzależniony on będzie od wagi całej paczki, wielkości oraz kształtu.

DOWÓD ZAKUPU

Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu. Wystawiam fakturę VAT. Przy jej rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki dokument nie wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki (luzem).

REKLAMACJE, ZWROTY

ZWROTY

Zgodnie z przepisami Kupujący - Konsument (w myśl art. 22 zn.1 kc: "Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową") może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki
Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy.
Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący - Konsument dokonał płatności, chyba że Kupujący - Konsument wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

REKLAMACJE

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do obowiązujących przepisów. W celu skorzystania z tych uprawnień warto skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy).
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący - Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, oświadczenia te złożyć należy na piśmie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila . Kupujący w przypadku reklamacji zobowiązany jest odesłać rzecz wadliwą sprzedawcy. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, po zbadaniu rzeczy, może jednak, jeżeli nie powoduje to nadmiernych niedogodności dla Kupującego, zamiast uwzględnienia żądania Kupującego, wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
Wszystkie zakupione u Sprzedawcy części powinny być montowane w wyspecjalizowancyh zakładach samochodowych (elektryczny, blacharski lub mechaniczny). Samodzielny montaż może skutkować utratą prawa do skutecznego reklamowania wadliwego produktu.
Paczki odesłane za pobraniem nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy !!!!

ZWROTY

Możliwy jest zwrot towaru w przeciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Warunkiem jest to, aby dotarł do nas w nieuszkodzonym stanie, w oryginalnym opakowaniu i wraz z paragonem fiskalnym, który był dołączony do paczki. Przed odesłaniem paczki do nas koniecznie należy się z nami skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym
Zwracany przedmiot nie może by używany, nosić śladów montażu,zniszczony, naruszony w jakikolwiek sposób.
Przedmiot musi posiadać oryginalne opakowanie,(jeśli takie posiadało)

NIEODEBRANIE PACZKI

Jeżeli klient nie odbierze paczki w regulaminowym terminie i paczka wróci do nas możliwe są 2 rozwiązania. Albo klient wpłaci na nasze konto koszt powrotu paczki i ponownej wysyłki i wtedy wyślemy ją jeszcze raz, albo na wskazane konto zwrócimy samą cenę towaru (bez kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu paczki.

INFORMACJE

Zalecamy kontakt telefoniczny lub wysyłanie wiadomości poprzez Allegro klikając na "Zadaj pytanie Sprzedającemu" przy jednej z naszych aukcji. Tak wysłany e-mail na pewno do nas dotrze.Natomiast niektóre listy wysyłane bezpośrednio na skrzynkę z pominięciem Allegro potrafią się zgubić lub być odrzucone przez filtr antyspamowy i możemy nawet nie wiedzieć o ich istnieniu. W korespondencji zawsze trzeba podać swój login z allegro oraz numery aukcji których dotyczy korespondencja. Kontynuując korespondencję (odpowiadając na naszego e-maila) zawsze należy zachować ciągłość - czyli odpowiedzieć a nie pisać nowej wiadomości. Przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie pieniędzy na koncie czy wysyłkę przedmiotu potwierdzamy e-mailem. Wszystkie informacje jakie mamy od producenta danej części podajemy przy aukcji.
Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru.