Po dokonaniu zakupu należy wybrać sposób płatności i podmiot doręczający (Poczta Polska lub firma kurierska ). Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" bezpośrednio nad opisem aukcji.
Dostępna formy płatności to:
zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie.
przedpłata przelewem na konto 09 1240 3901 1111 0010 6625 0653 W tytule przelewu należy podać login z Allegro i nr aukcji.
Paczki wysyłane są Pocztą Polską lub firmą kurierską.
Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy).
Jeżeli w odpowiednim polu formularza pozakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób.
Dane osobowe Kupującego udostępnienie przez system Allegro Sprzedającemu do realizacji umowy - w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu nie są udostępniane innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych.
Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.
Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon. Wystawiam fakturę VAT.
Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Kup Teraz".
Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez Pocztę Polską, ponieważ obejmują również koszty opakowania i ewentualnie zabezpieczenia towaru.
Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanej przez Allegro sekcji (zakładce)"Dostawa i płatność" dotyczy 1 szt. (lub kpl., pary) przedmiotu z danej aukcji. W większości aukcji w tej samej zakładce podany jest dodatkowo koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego rodzaju (np. lewej i prawej strony tej samej części wystawionych na dwóch różnych aukcjach). Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) zazwyczaj mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą poprzez e-maila. Uzależniony on będzie od wagi całej paczki, wielkości oraz kształtu.
Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy.
Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący - Konsument dokonał płatności, chyba że Kupujący - Konsument wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący - Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, oświadczenia te złożyć należy na piśmie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila . Kupujący w przypadku reklamacji zobowiązany jest odesłać rzecz wadliwą sprzedawcy. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, po zbadaniu rzeczy, może jednak, jeżeli nie powoduje to nadmiernych niedogodności dla Kupującego, zamiast uwzględnienia żądania Kupującego, wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
Wszystkie zakupione u Sprzedawcy części powinny być montowane w wyspecjalizowancyh zakładach samochodowych (elektryczny, blacharski lub mechaniczny). Samodzielny montaż może skutkować utratą prawa do skutecznego reklamowania wadliwego produktu.
Paczki odesłane za pobraniem nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy !!!!
Zwracany przedmiot nie może by używany, nosić śladów montażu,zniszczony, naruszony w jakikolwiek sposób.
Przedmiot musi posiadać oryginalne opakowanie,(jeśli takie posiadało)
Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru.